Informatie

Kies hieronder het onderwerp waar u meer over wilt weten.

ZOMERSLUITING:

We zijn van donderdag 15 juni (12:00 uur) tot en met maandag 3 juli 2017 gesloten.

Tijdens deze periode kunt u gewoon bestellingen plaatsen en krijgt u 10% korting op uw bestelling.

Gebruik hiervoor de code zomer2017

Vanaf dinsdag 4 juli worden de bestellingen op volgorde van binnenkomst afgehandeld. 

Bestellingen die zijn geplaatst voor donderdag 15 juni 12:00 uur worden nog verzonden. (mits op voorraad).

 


 
 
 
 
 






Over onze website

Onze website is tevens voorzien van opties om zelf online kaarten te maken en te versturen.
In de toekomst zullen wij dit gaan inrichten zodat u op onze website zelf online de leukste kaartjes kunt scrappen en vervolgens kunt versieren met lint en knopen. Op een aantal pagina's zult u daarom verwijzingen tegenkomen naar het maken en versturen van kaartjes.
 

Prijzen

Alle prijzen die per product vermeld staan zijn inclusief BTW maar exclusief verzendkosten. De verzendkosten staan apart vermeld als u de bestelling plaatst. 

Account aanmaken

Rechtsboven op iedere pagina kunt u zich aanmelden. Dat is heel eenvoudig. Ga naar 'inloggen' / "mijn account" en klik daarna op 'nog geen account?' Vul hier uw gegevens in.

Waar moet een wachtwoord aan voldoen?
Uw wachtwoord moet een combinatie zijn van min. 6 en max. 20 letters en cijfers. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wat doet Lint en meer met mijn gegevens?
Lint en meer doet niets met uw persoonsgegevens. Deze zijn uitsluitend bedoeld om uw bestelling te kunnen behandelen en om later éénvoudig weer te bestellen. Tevens heeft u de mogelijkheid om nadat u bent aangemeld artikelen in uw favorieten op te slaan om deze later eventueel te bestellen. Ook kunt u hier uw bestelgeschiedenis zien.

Wachtwoord vergeten

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?
Het is erg eenvoudig om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op 'mijn account' en vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Vul uw e-mailadres in en wij sturen een e-mail met verdere instructies naar u toe.

 

Bestellen

Wij hanteren geen minimum orderbedrag.
U kunt een artikel in uw winkelwagen plaatsen door op het rode winkelwagentje te klikken. Als u het artikel aanklikt ziet u vervolgens een pagina met uitgebreidere informatie over het artikel. Hier kunt u ook één of meerdere grote foto's bekijken.
Op deze pagina kunt u op de knop "in winkelmandje" klikken om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen. Hier kunt u ook het gewenste aantal aangeven. Rechts boven aan de pagina ziet u een link "winkelwagen". Als u hier op klikt kunt u tijdens het winkelen zien welke en hoeveel artikelen er in uw winkelwagen zitten. U kunt artikelen afzonderlijk uit uw winkelwagen verwijderen.

Nadat u de bestelling heeft afgerekend, krijgt u op het scherm een bevestiging van de bestelling. Lint en meer stuurt u de bevestiging ook per e-mail. Daarom vult u uw e-mailadres in. In de e-mail vindt u het ordernummer en de adresgegevens. Bewaar dit zorgvuldig, zodat Lint en meer uw bestelling bij eventuele vragen kan traceren.
Deze email is tevens uw factuur.

Betalen

U kunt bij ons uw bestelling betalen met Ideal. De volgende banken zijn aangesloten bij iDEAL: ABN AMRO, Rabobank, Fortis Bank, Friesland Bank, ING Bank, SNS Bank, SNS Regio Bank, ASN Bank, Knab, Van Lanschot Bankiers. Als uw eigen bank nog niet is aangesloten bij iDEAL, kunt u nog niet betalen met iDEAL. Voor vragen hierover kunt u zich het beste wenden tot uw bank. 

U betaalt bij Lint en meer geen extra kosten voor de betalingsmethodes. Het gebruik van iDEAL is gratis.

Belgische klanten kunnen in het bestelproces kiezen voor betalen met Mister Cash. Het gebruik van Mister Cash is gratis

Het betalen van uw bestelling is volledig veilig. De betaalschermen zijn beveiligd, waardoor het onmogelijk is voor derden om toegang te krijgen tot uw betalingsgegevens. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt Lint en meer samen met MultiSafePay. MultiSafePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merkt u zelf verder niets van. MultiSafePay is een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten en heeft een hele goede reputatie.
Lees hier meer over MultiSafePay >>

Het betalen lukt niet, wat nu?

Als de betaling van je bestelling om wat voor reden niet lukt neem dan contact met ons op dan kijken we naar een oplossing.
info@lintenmeer.nl


Verzenden

Informatie over het gewicht per product hebben wij zo nauwkeurig mogelijk ingevoerd in ons systeem. Op basis hiervan worden de verzendkosten bepaald. Hierin zijn verpakkings- en administratiekosten mee berekend.

Basistarief voor elke bestelling is € 1,95 voor verzending binnen Nederland. Boven de 20 gram komt er voor elke 50 gram € 0,73 bij volgens de Post NL tarieven. 
Basistarief voor elke bestelling voor verzending naar België is € 2,80. Boven de 20 gram komt er voor elke 50 gram 
€ 1,25 bij volgens de Post NL tarieven.

Bestellingen met een gewicht hoger dan 500 gram worden met pakketpost verzonden. Het tarief voor verpakken en verzenden van pakketpost tot 10 kg is € 7,60 binnen Nederland en vanaf € 13,75 naar België.
U kunt bij uw bestelling zelf kiezen tussen brievenbuspost en pakketpost.

Tabel verzendkosten Nederland en België

 

0 - 20 gram

21 - 50 gram

51 - 100 gram

101 - 250 gram

251 - 500 gram

501 - 1000 gram

NEDERLAND

€ 1,95

€ 2,49

€ 3,03

€ 3,57

€ 4,11

€ 7,60

BELGIË

€ 2,80

€ 3,70

€ 4,60

€ 7,10

€ 13,75

€ 13,75

Er kunnen geringe verschillen ontstaan in de berekende en de werkelijke verzendkosten welke soms in het voordeel en soms in het nadeel van Lint en meer kunnen uitpakken. Deze verschillen zullen na de levering niet worden verrekend.

Voor verzekerde verzending verzoeken wij u contact met ons op te nemen op info@lintenmeer.nl

Lint en meer kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertraging in de aflevering door Post.nl of voor schade of verlies tijdens de levering door Post.nl.

Levering

Wij streven ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden nadat de bestelling bij ons is binnengekomen. In ieder geval binnen 3 werkdagen. 
Wij hebben alle producten in het aangeboden assortiment in principe op voorraad. Het door u bestelde lint wordt altijd aan één stuk geleverd.
Als dit niet geheel lukt nemen wij altijd eerst contact met u op. 
(een aantal lintsoorten worden aan ons geleverd met een beperkte lengte. Bijvoorbeeld het Crispy lint maximaal 10 meter) 
Indien een product niet (voldoende) voorradig is nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Lint en Meer kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor gevolgschade als producten niet geleverd kunnen worden.   
Indien gewenst, kunt u het deel van de bestelling dat niet geleverd kan worden kosteloos per e-mail annuleren. U krijgt het reeds betaalde bedrag dan binnen 14 dagen terug op uw rekening.
 
Volgens Postnl is dit het schema van de bezorging van brievenbuspost.
Lichtingsdagen PostNL ma t/m vrij
Post  verzonden op:       bezorgd voor 18:00 op:
Maandag                        Dinsdag
Dinsdag                          Woensdag
Woensdag                      Donderdag
Donderdag                     Vrijdag
Vrijdag                            Zaterdag
 
Er wordt door PostNL niet bezorgd op zondag en maandag.
Gelieve hier rekening mee te houden, bestellingen die dus bijvoorbeeld op vrijdag laat in de middag of 's avonds gedaan zijn, 
zult u pas op zijn vroegst op dinsdag ontvangen.
Wij versturen een mail als uw bestelling is verzonden. Deze is dan genoemde dag voor 17:30 bij het postkantoor afgegeven.
Wij hebben geen invloed op de bezorging door PostNL.
 

Retourneren

Als bij aflevering blijkt dat er iets niet klopt, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan  na overleg met u proberen het artikel te vervangen.

Bent u niet tevreden met het door Lint en meer geleverde artikel dan kunt u deze binnen 7 dagen na verzending van uw bestelling aan ons retourneren. Neem wel eerst contact met ons op om ons ervan op de hoogte te stellen dat u het artikel wilt retourneren. Dit is uitsluitend mogelijk als het product nog in exact dezelfde staat als bij levering verkeert. De bijkomende verzendkosten zijn dan wel voor uw rekening. Zodra het product bij ons binnen is krijgt u binnen 7 werkdagen uw aankoopbedrag exclusief verzendkosten teruggestort op uw rekening.

 

Heeft u vragen die in de bovenstaande informatie niet worden beantwoord?
Stuur dan een email naar info@lintenmeer.nl of vul het onderstaande formulier in.

Alleen de velden met een * zijn verplicht.

Dhr/mw:
Naam:*
E-mailadres:*
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
Opmerkingen:*
Typ de code over:*
Captcha